Topjob

Na Financah iščemo skrbnika za digitalni marketing

Avtor
avtor
05.11.2021 08:02
Dopolnjeno: 21.11.2021 14:50
Čas branja: 2 min

Časnik Finance, največji slovenski spletni medij za poslovno javnost, zaradi širitve ekipe razpisuje dodatno delovno mesto skrbnik za digitalni marketing v oglasnem trženju (m/ž).

O delu in delovnem okolju

Delo poteka v dobro utečeni prodajni ekipi, potrebujemo pa operativnega skrbnika za izvedbo spletnih projektov, ki jih izvajamo na oddelku oglasnega trženja.

Glavne naloge bodo:

  • vodenje in koordiniranje digitalnih projektov in spletnih dogodkov;
  • organizacija in izvedba oglaševalskih aktivnosti naročnikov;
  • sodelovanje in podpora prodajni ekipi pri načrtovanju, vodenju, izvedbi in nadzoru nad digitalnimi projekti oglasnega trženja;
  • urejanje zaključnih poročil, oblikovanje PPT-prezentacij in pomoč tržnikom pri interpretaciji rezultatov izvedenih digitalnih projektov.

Ponujamo redno zaposlitev za nedoločen čas, s preizkusno dobo 3 mesecev.

Kaj pričakujemo od kandidata?

Od kandidata pričakujemo, da ima te kompetence:

  • osnovno poznavanje in uporaba orodij: Google AdManager, Google Drive, Google Analytics, Google AdWords, Facebook Business Manager, Youtube Studio, Zoom in MS Office,
  • poznavanje globalnih medijskih trendov in digitalnega marketinga,
  • sposobnost vodenja digitalnih in trženjskih projektov,
  • poznavanje in izkušnje z oglaševanjem na spletu in družbenih omrežjih,
  • aktivno znanje angleškega jezika in
  • odlične analitične sposobnosti.

Za dnevno upravljanje internega CMS in Google AdManagerja je zaželeno tudi znanje osnov HTML in programskega jezika CSS.

Ker gre za razgibano delo, pričakujemo tudi osebnostne lastnosti:

  • analitičnost,
  • natančnost,
  • zmožnost opravljanja več stvari hkrati,
  • organiziranost,
  • operativnost in
  • zanesljivost.

Zakaj Časnik Finance?

Časnik Finance, d. o. o., je uspešno medijsko podjetje, ki je del švedske skupine Bonnier B2B. Izdaja poslovni dnevnik Finance, več nišnih spletnih portalov, revij ter organizira številne dogodke in konference.

Ker že vrsto let postavljamo naročnika v ospredje, smo vodilni v državi na področju digitalnih naročnin ter razvojno močno vpeti tudi v skupino Bonnier.

Nekaj o nas si lahko preberete tudi:

Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Moje finance
Razno
SEO za začetnike: kako postati bolj viden na Googlu
Moje finance
RaznoBlažej Kupec SEO za začetnike: kako postati bolj viden na Googlu

Se sprašujete, zakaj so nekateri zadetki na Googlu uvrščeni višje od drugih? Za razporejanje je sicer odgovoren algoritem, ki pa ga lahko »prepričamo«, da si naša spletna stran zasluži najvišja mesta. Temu v spletni industriji pravijo »optimizacija spletnih stani« ali »SEO«, in čeprav ne gre za čarobno palico, lahko SEO odločilno vpliva na obisk vaše strani – s tem pa tudi prodajo.

FINANCE
IKT
Google končno nekje tudi Slovenijo postavil na prvo mesto
IKT
IKTMiran Varga Google končno nekje tudi Slovenijo postavil na prvo mesto

Če izvzamemo angleško govoreči svet, je svoje brezplačno orodje Market Finder najprej lokaliziral v slovenski jezik

FINANCE
Topjob
(e-knjiga) Ste pripravljeni na prihodnost dela?
Topjob
TopjobRedakcija Financ (e-knjiga) Ste pripravljeni na prihodnost dela?

Na milijone delavcev po svetu bo v prihodnjih letih in desetletjih potrebovalo ne samo usposabljanje, ampak kar prekvalifikacijo

FINANCE
Članki
Kje in zakaj Slovenija še zaostaja na področju digitalizacije
Finance
FinanceJana Petkovšek Štakul Kje in zakaj Slovenija še zaostaja na področju digitalizacije 3

Najbolj zaostajamo pri uporabi interneta, pa tudi na področju povezljivosti, človeškem kapitalu in pri digitalnih javnih storitvah.

AGROBIZ
Agro HI-tech
Digitalni dvojčki živih organizmov se bodo kmalu sami učili iz pridobljenih podatkov
Agrobiznis
Agro HI-techKlemen Koncilja Digitalni dvojčki živih organizmov se bodo kmalu sami učili iz pridobljenih podatkov 2

Na Nizozemskem z razvojem digitalnih dvojčkov raziskujejo optimalne permutacije rastlin. Tako bodo izboljšali ne le produktivnost rasti, ampak tudi odpornost proti boleznim.

FINANCE
IKT
Ko je cilj digitalna preobrazba, rezultat pa zgolj digitalizacija
IKT
IKTBranko Žnidaršič Ko je cilj digitalna preobrazba, rezultat pa zgolj digitalizacija 6

»Ker se slovenska podjetja še ne zavedajo v celoti potreb po digitalni preobrazbi, se danes ukvarjajo predvsem s projekti digitalizacije,« pravi Iztok Juvan, direktor podjetja BE-terna