Časnik Finance, največji slovenski spletni medij za poslovno javnost, zaradi širitve ekipe razpisuje dodatno delovno mesto skrbnik za digitalni marketing v oglasnem trženju (m/ž).
O delu in delovnem okolju
Delo poteka v dobro utečeni prodajni ekipi, potrebujemo pa operativnega skrbnika za izvedbo spletnih projektov, ki jih izvajamo na oddelku oglasnega trženja.
Glavne naloge bodo:
- vodenje in koordiniranje digitalnih projektov in spletnih dogodkov;
- organizacija in izvedba oglaševalskih aktivnosti naročnikov;
- sodelovanje in podpora prodajni ekipi pri načrtovanju, vodenju, izvedbi in nadzoru nad digitalnimi projekti oglasnega trženja;
- urejanje zaključnih poročil, oblikovanje PPT-prezentacij in pomoč tržnikom pri interpretaciji rezultatov izvedenih digitalnih projektov.
Ponujamo redno zaposlitev za nedoločen čas, s preizkusno dobo 3 mesecev.
Kaj pričakujemo od kandidata?
Od kandidata pričakujemo, da ima te kompetence:
- osnovno poznavanje in uporaba orodij: Google AdManager, Google Drive, Google Analytics, Google AdWords, Facebook Business Manager, Youtube Studio, Zoom in MS Office,
- poznavanje globalnih medijskih trendov in digitalnega marketinga,
- sposobnost vodenja digitalnih in trženjskih projektov,
- poznavanje in izkušnje z oglaševanjem na spletu in družbenih omrežjih,
- aktivno znanje angleškega jezika in
- odlične analitične sposobnosti.
Za dnevno upravljanje internega CMS in Google AdManagerja je zaželeno tudi znanje osnov HTML in programskega jezika CSS.
Ker gre za razgibano delo, pričakujemo tudi osebnostne lastnosti:
- analitičnost,
- natančnost,
- zmožnost opravljanja več stvari hkrati,
- organiziranost,
- operativnost in
- zanesljivost.
Zakaj Časnik Finance?
Časnik Finance, d. o. o., je uspešno medijsko podjetje, ki je del švedske skupine Bonnier B2B. Izdaja poslovni dnevnik Finance, več nišnih spletnih portalov, revij ter organizira številne dogodke in konference.
Ker že vrsto let postavljamo naročnika v ospredje, smo vodilni v državi na področju digitalnih naročnin ter razvojno močno vpeti tudi v skupino Bonnier.
Nekaj o nas si lahko preberete tudi:
- Finance v letu 2020 za skoraj četrtino povečale število naročnin
- Časnik Finance na poti k popolni digitalizaciji
- Časnik Finance je prejel nagrado v kategoriji »najbolj inovativna medijska podpora«