Topjob
Oglasno sporočilo

9 lastnosti, ki jih ceni vsak delodajalec

Avtor
02.10.2017 00:30
Čas branja: 3 min

So lastnosti, ki jih delodajalci cenijo pri vseh zaposlenih, ne glede na to, na katerem področju delate. Ne glede na to, ali službo še vedno iščete, ali pa ste delo že dobili in se na vse pretege trudite izkazati po najboljših močeh – vedno obstaja pristopi in razmišljanja, ki pritegnejo vsakega delodajalca. Kateri so ti pristopi in kaj se ne glede na izkušnje ceni pri delavcu?

1. Ambicioznost

Ambiciozna oseba pride na razgovor pripravljena in za razpisano delovno mesto pokaže veliko interesa. Nekdo, ki bi rad strokovno rasel in napredoval, je na dolgi rok dober kader tudi za podjetje, saj bo vanj vložil dobro delo in trud, ter konec koncev – prinesel dobre rezultate.

2. Radovednost

Že Radovedni Taček nas je učil radovednosti in vedno znova smo ugotavljali, da je radovednost lepa čednost. Na razgovorih postavlja takšna oseba inteligentna vprašanja o ozadju in kulturi podjetja, prav tako pa ga natančneje zanimajo delovne naloge za delo, na katerega se prijavlja. Kako pridemo do inteligentnih vprašanj? Splošno znano je, da če zadeve ne poznamo, ne vemo niti, kaj bi osebo vprašali, če pa se pred razgovorom pozanimate o podjetju in si ustvarite svoje mnenje, si lahko vprašanja predhodno tudi pripravite.

3. Odločnost/pogum

Delodajalci radi vidijo, da so njihovi zaposleni odločni in trdno verjamejo v odločitve, ki jih sprejemajo. Še bolj pa spoštujejo dejstvo, da delavec vsako odločitev argumentira in jo zna »prodati« naprej. Poleg pozitivnih učinkov je potrebno pretehtati tudi negativne posledice in na podlagi tega mora biti zaposleni sposoben reči bobu bob.

4. Skromnost/ponižnost

Skromnost bo najbolj zaželena pri delu v timu – skromna oseba bo zlahka zamenjala »jaz« z »mi« in uspehe pripisovala ekipi, ne posamezniku. Znala bo odgovarjati za posledice dejanj in napake, ki jih je storil v preteklosti.

5. Borbenost

Ko govorimo o borbi, nimamo v mislih nožev, mečev in sablje, temveč mislimo kombinacijo truda, etike, nastopa in strasti. Trudite se vedno znova učiti novih stvari, pa četudi to pomeni, da boste morali starejše kolege vprašati za pomoč in mnenje. Vse za to, da boste sčasoma postali boljši in napredovali.

6. Sposobnost učenja

Pomembno je, da se je zaposleni sposoben učiti iz lastnih negativnih izkušenj in prenesti te izkušnje v prihodnje situacije. Na razgovorih oz. na letnih sestankih med nadrejenim in zaposlenim bo delodajalec to sposobnost poskušal ugotoviti z vprašanji, kot so: »Kaj ste se naučili iz preteklih napak? Katere so vaše šibke točke?« itd.

7. Optimizem

Ni potrebno pretiravati, saj lahko pretiran optimizem kmalu preraste v zelo motečo lastnost, temveč je tako v življenjepisu, na razgovoru ali na delovnem mestu dovolj, če pokažete določeno mero pozitive, smeha, prave energije in komunikacije, kar omogoča normalno funkcioniranje z drugimi sodelavci. Prav tako je zaželeno, da oseba ni konfliktna, če pa že pride do sporov, se od nje pričakuje, da bo znala konflikte rešiti vključno z vzrokom, ki je do njega privedel.

8. Odgovornost

Delodajalci in sodelavci zelo cenijo dejstvo, da se na vas lahko zanesejo, hkrati pa jim ta lastnost pove, kaj lahko od vas pričakujejo. Za začetek odgovornost in zanesljivost pokažite s točnimi prihodi v službo in na sestanke, s pravočasno prijavo na delovno mesto, z držanjem besede.

9. Spoštljivost

Na razgovoru za službo vas bodo zanesljivo vprašali, zakaj zapuščate staro delovno mesto. Bodite odprtih misli, iskreni, temveč nikoli žaljivi do nekdanjega delodajalca. Lahko priznate, da je med vami in delodajalcem prihajalo do konfliktov, temveč vseeno ohranite določeno mero spoštovanja do osebe, ki vam je izplačevala mesečne prihodke.