Uporaba novih tehnologij
Ob dejstvu, da je tehnologija cenejša in hitrejša, zaposleni lahko čutijo stisko in skrb. Vodi jih prepričanje, da bodo njihovo vlogo v podjetjih zamenjali stroji oz. roboti. Ključna naloga kadrovikov pri tem je, da razvijejo strategijo, s katero bo zmanjšala odpor do sprememb. V starejših zaposlenih je potrebno vzbuditi zaupanje, da jih podjetje ceni kot individuume, ki so in bodo pomemben člen v delovnem procesu. Nove tehnološke pristope jim je potrebno predstaviti kot pripomočke in orodja ter ne kot njihove nadomestke.
Baby boom, X, Y – vse na enem mestu
V podjetja že vstopajo nove generacije, ki so bile vzgojene v hiperaktivnem, tehnološko hitro razvijajočem se okolju. Odzivnost in zanimanje za nove tehnologije so njihove ključne prednosti, ki jih je treba povezati v trdno osnovo s starejšimi zaposlenimi preko »job sharinga« – preko sistemov mentorstva in simbioznih učinkov predaje večletnih izkušenj in veščin mladim, ki lahko delijo predvsem tehnološke spretnosti in razumevanje novih trendov starejšim kolegom
Spremembe so del vsakdana
Treba je prepoznavati nadarjene kadre, jih pridobiti in ohranjati v organizaciji, saj obstaja nevarnost, da bi kmalu našli primernejšo zaposlitev. Kadroviki morajo stremeti k »nabiranju« novih talentov. Iskanje takšnih potencialnih zaposlenih je v današnjem svetu zahtevna naloga, saj jih je vedno težje pridobiti na račun hitrega razvoja konkurence ter zahteve po sodelovanju med zaposlenimi.
Uporaba podatkov, analiz
Z razvojem tehnologije se vedno bolj izboljšuje tudi razvoj analize podatkov, ki je bolj specifična, podrobna in uporabna. Na podlagi tega postane glavni fokus kadrovikov to, da poenostavijo delovne procese, sisteme in tehnologije, ki vodijo do bolj efektivnega kadrovskega delovanja.
Sodobno komuniciranje in uporaba novih kanalov
Informacije, še posebej slabe, so lahko v svetu družabnih omrežij že jutri viralne. Mlajše generacije se vedno predhodno pozanimajo, kakšen je ugled posameznega delodajalca »tam zunaj«. Podjetje mora tako poskrbeti za lastno znamko, s katero bo v javnosti dajalo zgled in vzbujalo željo posameznikov, da bi svoje znanje želeli pokazati prav v njihovi delovni sredini. Kako postati privlačen novim generacijam, je glavno vodilo novih strategij podjetij.
Podjetja imajo trenutno na voljo obdobje, v katerem lahko spoznajo veliko število dobrih, izkušenih kandidatov ter mladih s svežim znanjem. Posamezniki so zaradi gospodarskih razmer in močnega vpliva medijev pripravljeni spoznavati potencialne nove delodajalce. Podjetja morajo čas izkoriščati za aktivno komunikacijo s trgom dela, zbiranjem baze kandidatov, gradnjo blagovne znamke delodajalca in z iskanjem novih kanalov za komunikacijo.
Pred kadrovsko službo so torej v naslednjih letih veliki izzivi. Le najbolj spremembam prilagojena in odzivna podjetja bodo iz novih pogojev znala iztržiti največ.