Topjob
Oglasno sporočilo

Znate uporabljati LinkedIn v njegove prave namene?

LinkedIn se lahko pohvali s skoraj 400 milijoni uporabniki na svetovni bazi, kar ga naredi največjo profesionalno socialno omrežje na svetu. In s tem, ko ga kadroviki in podjetja neprestano uporabljajo za iskanje novih zaposlenih, se mu tak ugled le še viša. Kako vam lahko LinkedIn pomaga pri iskanju zaposlitve? Ali poznate vse njegove trike in zmožnosti?
Avtor
20.11.2016 23:59
Čas branja: 2 min

Posodobite svoj profil

Najprej si zagotovite, da bo vaš profil profesionalen in da bo impresioniral uporabnika, ki vas bo našel v iskalniku. Da to dosežete, ga redno posodabljajte in vanj zapisujte nove zmožnosti ter uporabljajte stavke in besede, na katere so delodajalci pozorni. Vsebina na vašem profilu ne predstavlja le vaših zmožnosti, temveč tudi uspehov, ki ste jih dosegli pri prejšnjih zaposlitvah, saj bodo podjetja tako lahko videla, iz kakšnega testa ste. Profilu dodajte primerno fotografijo, ki kaže, kako izgledate na delovnem mestu, in ne tiste, ki ste jo posneli med zabavanjem v klubu s prijatelji.

Prilagodite svoj URL naslov

Ko boste enkrat imeli posodobljen profil, je čas, da poskrbite, kako boste vidni ostalim uporabnikom, ki vas bodo iskali v brskalniku. Kliknite na Public profile settings, kjer boste na desni videli napis Your public profile URL. Kliknite na Customize your public profile URL. V primeru, da obstaja več oseb z vašim imenom in priimkom, je bistveno, da se od njih razlikujete. Poskusite priimek postaviti na prvo mesto, če je tudi to že zasedeno, vmes ali na koncu dodajte kraj, iz katerega prihajate.

Zapišite kratek povzetek vaše kariere

Ciljajte na odstavek, ki ga bo sestavljalo od 100 do 300 besed, in z njim poskušajte opisati zgodbo, ki poudarja vaše uspehe. Uporabite besede in besedne zveze, ki jih delodajalci cenijo in jih največkrat zapišejo v razpisih za delovno mesto. Zapišite tudi, kaj vas zanima in kakšno delovno mesto iščete.

Zapišite svoje izkušnje

To je vaša priložnost, da zapišete zavidljiv spletni življenjepis. Veliko ljudi v svoj profil vpiše le trenutno zaposlitev, a vi si vzemite čas in zapišite še vse ostale zaposlitve, ki ste jih bili deležni. Vendar bodite pozorni, da bodo to službe, ki so za vaše iskano področje relevantne. Če se vam zdi, da je dvoletno delo natakarja neuporabno in ga nikakor ne morete povezati z delom v marketingu, takšno zaposlitev raje izpustite. Nič ni narobe s takimi zaposlitvami, le škoda je, da zapolnjujejo prostor, ki ga lahko namenite koristnejši informaciji.

Opredelite svoje kompetence

Vzemite si 10 minut časa in v področje Skills & Expertise vpišite kompetence ter znanja, ki jih posedujete. V tem prostoru predstavite delodajalcem, kaj ste sposobni početi. Vašim ljudem, s katerimi se povezujete na LinkedInu, dajete možnost, da pohvalijo sposobnosti in znanja, in vedno je dober občutek, ko vidite, da nekdo iskreno misli, da ste dobri v določeni kompetenci.

Poiščite najmanj pet referenc

Četudi izgleda, da se reference ponavljajo in so brez pomena, je vsekakor dobro, da jih imate zapisane na svojem profesionalnem profilu. Delodajalci preberejo vaše reference, v to bodite prepričani, prav tako bodo prebrali vaš življenjepis in vas tako bolje spoznali.

Dodajte spletno stran, ki podkrepi vaše delo

Osebna spletna stran je en izmed načinov, kako se predstaviti delodajalcem v takšni luči, kot si želite. Zato jo dodajte tudi na LinkedIn profil. Delodajalcem dajte možnost boljšega vpogleda v vašo osebnost, interese, hobije… Točno v tisto, kar si vi želite, da ljudje vedo o vas. Naj razmislijo, ali boste padli v kulturo podjetja ali raje ne.

Mrežite se

Mreženje je ključno pri vsakodnevni uporabi LinkedIn-a, saj vam daje večje možnosti za zaposlitev. Ste opazili, da vaša povezava dela v podjetju, v katerem si tudi vi želite delati? Zberite pogum in ga vprašajte za kontakt primerne osebe, ki vas bo popeljala do želene zaposlitve.

Povezave dodajajte po primernih kriterijih – razmislite, ali bi to osebo želeli vprašati za pomoč pri iskanju zaposlitve? Ali mislite, da vam lahko pomaga pri pridobivanju novih kontaktov in širjenju socialne mreže? Ali osebo poznam tudi v živo? Ali bi tej osebi naredil uslugo, če me vpraša zanjo? Spet drugi so mnenja, da morate na LinkedIn dodati čim več ljudi. Ustvarite si svoje kriterije in se jih držite.

Avtor: Anja Damjanović za MojeDelo.com