Topjob
Komentar

Podjetja si želijo kandidatov z močno lastno blagovno znamko

Lahko smo zelo dobri, najboljši, a kaj nam pomaga, če nihče ne ve za nas? Naložba v izgradnjo lastne blagovne znamke je naložba v našo karierno prihodnost.
11.10.2015 22:30
Čas branja: 4 min

V nadaljevanju:

Večina nas blagovno znamko najprej poveže s posameznimi izdelki in storitvami. Močne blagovne znamke so izjemno zaželene, imajo dober ugled in širšo prepoznavnost. Po drugi strani pa nosijo v...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

avtor2
Laura Smrekar

Laura Smrekar je partnerka v kadrovskem podjetju Competo.
IZVOZNIKI
Novice
V Sloveniji še čakamo na širše prepoznavno domačo zvočno blagovno znamko
Izvozniki.si
NoviceMladen Miković V Sloveniji še čakamo na širše prepoznavno domačo zvočno blagovno znamko

Intervju z Meti Ketner, direktorico pravne pisarne KETNER, ki je specializirana za področje intelektualne lastnine

FINANCE
Topjob
6 trendov na področju kadrovanja v 2018
FINANCE
Topjob
(e-knjiga) Ste pripravljeni na prihodnost dela?
Topjob
TopjobRedakcija Financ (e-knjiga) Ste pripravljeni na prihodnost dela?

Na milijone delavcev po svetu bo v prihodnjih letih in desetletjih potrebovalo ne samo usposabljanje, ampak kar prekvalifikacijo

AGROBIZ
Kako povečati prepoznavnost svojih izdelkov?
Agrobiznis
Katja Cimermančič Kako povečati prepoznavnost svojih izdelkov?
IZVOZNIKI
Novice
Kako (še bolj) uspeti na tujih trgih
IZVOZNIKI
Novice
Majhna prepoznavnost Slovenije ni ovira za uspeh
IZVOZNIKI
Novice
Skaza bo na sejmu Ambiente v Frankfurtu nagovarjala trgovce