Topjob

Milenijci – drugačni časi, drugačni ljudje, drugačno delo

Avtor
02.10.2016 22:30
Čas branja: 5 min
Milenijci – drugačni časi, drugačni ljudje, drugačno delo
Miha Lavtar je direktor start-upa Optiweb.

V nadaljevanju:

Tehnološki napredek spreminja tudi potrebe po delovni sili. Večji del generacije Y oziroma milenijcev, ki so stari od 18 do 34 let, zaposlitev išče na delovnih mestih s poudarkom na...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

PA
Novice
Na družabnih omrežjih naj velja pravilo 80/20
Finance Akademija
NovicePoslovna akademija Na družabnih omrežjih naj velja pravilo 80/20
FINANCE
Topjob
Sveže talente zadržite z onboardingom
Topjob
TopjobLana Dakić Sveže talente zadržite z onboardingom

Kako uspešno vpeljati novega sodelavca, da vam ne pobegne še pred potekom poskusnega obdobja

FINANCE
Topjob
Znate izkoristiti potencial starejših zaposlenih?
Topjob
TopjobLana Dakić Znate izkoristiti potencial starejših zaposlenih? 1

Ni pomembna starost, pomembno je, kaj lahko zaposleni ponudi

FINANCE
Topjob
(e-knjiga) Ste pripravljeni na prihodnost dela?
Topjob
TopjobRedakcija Financ (e-knjiga) Ste pripravljeni na prihodnost dela?

Na milijone delavcev po svetu bo v prihodnjih letih in desetletjih potrebovalo ne samo usposabljanje, ampak kar prekvalifikacijo

FINANCE
Simpatična ideja o tedenskem delovniku treh dni in pol
Finance
Jure Ugovšek Simpatična ideja o tedenskem delovniku treh dni in pol 26

Prosti čas pred zaslužkom. Je to sila, ki bo oblikovala prihodnost trga dela in spodbujala avtomatizacijo poslovnih procesov?

Tovarna
Partnerji sporočajo
Moderno delovno okolje – ključ do učinkovitega poslovanja podjetja
OGLAS
Tovarna leta
Partnerji sporočajoFinance PR Moderno delovno okolje – ključ do učinkovitega poslovanja podjetja (OGLAS)

Skupina stroka.si v sodelovanju z Microsoft Slovenija 28. marca o tem, kako izbrati najprimernejša orodja za še učinkovitejše delo zaposlenih in kako jih najbolj koristno uporabiti v podjetju